Jump to content


Sign in to follow this  
Jason Voorhees

Regulamin forum

Recommended Posts

H@ Sieci

1. Zasady ogólne:

1. Rejestracja na forum jest równoznaczna z przeczytaniem oraz zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
2. Administracja zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie w dowolnym momencie.
3. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Forum zgodnie z zasadami powszechnie uznanych norm moralnych, zasad netykiety i nie naruszając polskiego prawa.
4. Aby korzystać z naszego forum musisz mieć ukończone 13 lat.
5. Każdy użytkownik na forum może posiadać tylko jedno konto. W przypadku wykrycia Multikonta, banowane są wszystkie konta które zostały założone przez użytkownika.
6. Kwestie nieuregulowane niniejszym regulaminem nie podlegają dowolnej interpretacji i będą rozpatrywane indywidualnie przez administrację Forum.
7. Wszystko znajdujące się na stronie jest własnością Lakestrike.pl. Kopiowanie grafiki lub treści surowo zabronione!
8. Właściciel oraz Administrator mogą zablokować konto bez podania przyczyny.
9. Zakazane jest reklamowe innych for o podobnej tematyce w wiadomościach prywatnych.

10. Użytkownik z VAC'em na koncie otrzymuje bana na all serwerach Lakestrike.pl oraz na forum!

11. Zakaz używania niestandadrowych modeli w CS 1.6 typu. modele RED TT, BLUE CT itp. - ban PERM

 

2. Publikowanie treści na forum:

1. Zakaz umieszczania na forum treści: obraźliwych, faszystowskich, nazistowskich, rasistowskich, zastraszających, naruszających czyjąś prywatność i prawa autorskie, pornograficznych lub bardzo zbliżonych do pornografii.
2. Nick na forum nie może zawierać znaków specjalnych.
3. Administracja ma prawo zmienić nick, jeżeli jest on niezgodny z regulaminem.
4. Nick nie może zawierać: wulgaryzmów, linków do zewnętrznych stron, treści obraźliwe.
5. Zakaz umieszczania w sygnaturze gifów, które odtwarzają muzykę bez wiedzy użytkownika który przegląda temat.
6. Sygnaturka nie może być za duża.
7. Nie prosimy o sprawdzenie naszej prośby o UB na ChatBox'ie, prywatnej wiadomości czy w innych komunikatorach typu GG / Facebook / TS itp.
8. W podaniach nie wypowiadamy się w sposób typu: "Neutral". Każda wypowiedź musi być sensownie uzasadniona i zawierać pożyteczne informacje o aplikancie.
9. W dziale "Strefa Banów" wypowiadają się osoby, które są do tego upoważnione.
10. Zakaz zamieszczania na forum wirusów / cheatów / skryptów i tym podobnych rzeczy.
11. Zakaz umieszczania reflinków oraz linków które mogą przynieść korzyści. (Z wyjątkiem działu "Offtopic").
12. Zakaz wypowiadania się w podaniach o admina osób, które nie grają na danym serwerze. Traktowane jest to jako spam, a użytkownik może zostać ostrzeżony.
13. Zakaz wypowiadania się w swoich podaniach.
14. Zakaz plusowania po znajomości oraz wymuszania reputacji, aby nabić reputację drugiej osobie. (Dotyczy to również reputacji naturalnych oraz ujemnych).
16 Osoba, która dostała warny, reklamy musi zrobić samodzielnie!
Czyjeś reklamy nie będą brane pod uwagę. 
17 Autor tematu ma obowiązek nazywać tematy zgodne z ich treścią.
18 Zakazuje się nadmiernego używania kolorów w postach.
19 Temat można odświeżyć raz na 24h od ostatniego posta, uprawnieni są do tego tylko autorzy danego tematu.
20 Na całym forum obowiązuje zasada 1 temat = 1 problem.
21 Użytkownik zobowiązuje się do uzyskiwania pomocy w ramach ogólnego tematu tylko i wyłącznie na forum w tematach. Zabrania się korzystania w tym celu z prywatnych wiadomości, statusów, chatboxa, a także każdego innego miejsca.
22 Administracja ma prawo do edycji / usunięcia wpisu, który łamie regulamin forum.
23 Zakaz upubliczniania rozmów innym użytkownikom bez zgody drugiej osoby na forum (można udostępnić rozmowę w przypadku obrażania bądź skargi itp.).
24 Jeśli nie jesteś autorem pracy musisz podać źródło.
25 Moderatorzy, którzy posiadają grupę Właściciel serwera, Opiekun serwera, Grafik, Redaktor, Technik Serwerów oraz UBTeam mogą używać notatki tylko w swoim dziale.
26 Administracja nie odpowiada za wypowiedzi użytkowników forum.
27 Osoby z grupą "Świeżak" nie mogą ubiegać się o admina na serwerach oraz na stanowiska forum. (Wyjątkami są szybkie rekrutacje).
28 Konta, które nie posiadają zweryfikowanego e-maila są usuwane po 14 dniach od daty rejestracji.
29 Aktywni użytkownicy, którzy aktywnie uczestniczą w wybranym przez siebie dziale mogą otrzymać grupę "Ekspert", która posiada takie same uprawnienia co grupa "Premium" (Nie dotyczy to usuwania ostrzeżeń).
30 Wpisy, które posiadają treść "Fajny poradnik", "Na pewno komuś się przyda" itp. będą traktowane jako spam i będą usuwane. W przypadku, gdzie sytuacja się powtarza użytkownik karany jest ostrzeżeniem.

4. Ostrzeżenia:

1. Sposoby odpracowania warna znajdziesz tutaj: https://lakestrike.pl/index.php?/forum/36-odwołaj-odpracuj-warna/
2. Osoba z grupą płatną nie może "przekazać" darmowego odpracowania warna innej osobie.
3. Ostrzeżenia słowne mogą otrzymać tylko użytkownicy z grupą "Użytkownik".
4. 10 punktów ostrzeżeń oznacza zablokowanie konta na zawsze bez możliwości jego odblokowania.
5. Administrator może pozbawić gracza wszystkich wykupionych przywilejów, jeśli gracz działa na niekorzyść forum lub serwerów.
6. Użytkownik po nadaniu grupy "Zawieszony" nie może składać jakichkolwiek podań na wszystkie stanowiska.
7. Ostrzeżenia są nadawane na zawsze (Chyba, że użytkownik zdecyduje się je odpracować).

5. ChatBox:

1. Nadmierny spam jest zakazany.
2. Zakazuje się nadmiernego używania emotikon we wpisach.
3. Można używać wulgaryzmów lecz z umiarem i nie obrażając przy tym innych.
4. Wszelkie kłótnie i prowokacje są surowo zabronione.
5. Informacje dotyczące chatboxa zawarte w ogłoszeniach muszą być również przestrzegane.

6. Prawa i obowiazki grup moderatorskich:

1. Do grup moderatorskich zaliczamy: Moderator, BlackListed, Właściciel serwera, Opiekun serwera, Grafik oraz Redaktor.
2. Moderator ma obowiązek:
3. Edytować zawartość użytkowników tak, aby były zgodne z ortografią, czytelne i nie łamiące regulamin.
3. Edytować tematy tak, aby nazwa tematu była zgodna z jego treścią.
4. Karać użytkowników za nieprzestrzeganie regulaminu (Szczególny nacisk na prowokacje oraz obrazy użytkowników).
5. Zwracać się z szacunkiem do innych użytkowników forum.
6. Pomagać w poruszaniu się po forum oraz udzielać potrzebnych im informacji.
7. Zamykać otwierać, przenosić i ukrywać tematy swoich działów.
8. Tematy, które mogą pomóc innym użytkownikom nie mogą być usuwane ani nie mogą być przenoszone do archiwum.
9. Każdy moderator ma możliwość usunięcia wpisu lub jego ukrycia.
10. Moderator powinien kłaść szczególny nacisk na nazwy tematu oraz jego ogólny wygląd.
11. Moderator posiada pełny dostęp do analizowania adresu IP oraz adresów MAC wszystkich urządzeń, które logowały się do forum.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
S.Admin

14.03.2020:

Dopisanie do regulaminu ogólnego podpunkt 11. Zakaz używania niestandadrowych modeli w CS 1.6 typu. modele RED TT, BLUE CT itp. - ban PERM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...